top of page

RETUR & ÅTERBETALNINGSPOLICY

RETUR

Enligt svenska distansavtalslagen (2005: 59) om distansavtal och avtal utanför affärslokaler, har du alltid rätt att returnera ditt köp inom 14 dagar utan att meddela någon anledning när du handlar på distans (www.wahines) .se). Tidsgränsen för ångerrätten börjar gälla dagen efter att du mottagit dina varor.

 

Alla produkter måste returneras oskadade och oanvända. Bara returnera den med alla medföljande tillbehör, etiketter och förpackningar tillsammans med originalkvittot (eller presentkvittot) inom 14 dagar från det datum du mottog produkten, så återbetalar vi baserat på den ursprungliga betalningsmetoden. 

.

För att påbörja en retur, skicka ett e-postmeddelande med nedanstående information till infowahines@gmail.com, tillsammans med din beställningsbekräftelse via e-post: 

.

.

Namn 

Adress

Telefonnummer / e-postadress

Orderbekräftelsenummer

Info om vilken/vilka produkter du vill returnera - produktnamn, orderdatum, leveransdatum. 

.

 

Eller så kan du använda följande blankett.

 

.

Du som kund kommer att betala för fraktavgifterna, och fraktavgifter kommer inte att returneras endast kostnaden för de köpta varorna. 

Vi rekommenderar att du skickar produkten i originalförpackning och med etikettens spårningsnummer.

 

Observera dessutom följande: 

Produkter kan endast returneras i det land där de ursprungligen köptes; och (ii) följande produkter är inte kvalificerade för retur/byte: slutreavaror, presentkort eller badkläder med borttagen försegling. 

.

 

BYTE

Om du vill byta storlek, färg eller produkt, kontakta oss via e-post, infowahines@gmail.com. För våra produkter behöver vi ha minst 30 dagar på oss att byta dina produkter. Alla varor måste returneras oskadade och oanvända, med alla medföljande tillbehör, etiketter och förpackningar tillsammans med originalkvitto. Alla badkläder bör bytas ut med borttagen tätning.

.

 

TRANSPORT

Vi ser alltid till att dina produkter är väl packade innan leverans till dig. Om du märker att varan har skadats under transporten ska du omedelbart rapportera detta till oss på infowahines@gmail.com

Om ett paket inte är uthämtat måste du betala en hanteringsavgift för att täcka returfrakten. 

 

Om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss genom att kontakta oss.

bottom of page